נעלי סקוני במבצע

מחפשים נעלי סקוני במבצע? אצלנו בנעלי רויאל – Royal Shoes תהנו ממגוון דגמים במחירים המשתלמים ביותר. במאמר זה תגלו את היתרונות ברכישת נעליים של מותג האופנה הפופולרי saucony.

נעלי סקוני במבצע ואודות המותג

עלייתו של המפורסם אשר מייצר נעלי סקוני במבצע לתהילה בעולם הריצה החלה בשנת 1898 בקוצטאון, פנסילבניה. המותג נקרא על שם Saucony Creek הסמוך, שמקורו של הלוגו שלו בקרבת מקום. אולם, לאחר רכישת יצרנית נעלי הספורט Hyde Athletic, העבירה החברה את המטה שלה ללקסינגטון, מסצ'וסטס. כעת זהו אחד ממותגי נעליים רבים תחת מטריית Wolverine Worldwide.

Saucony הייתה אחת מיצרניות נעלי הריצה הראשונות. אך היא צברה לראשונה אחיזה בקרב רצים בשנות ה-80 וה-90 עם נעלי ריצה חדשניות כמו Jazz, DXN, Shadow ו-Grid. ג'אז זכתה לעקוב אחרי העיצוב הקל שלה והציגה טכנולוגיה חדשה ופופולרית, סוליה החיצונית של ה-MaxiTrac.

ב-1983, התחברה החברה אשר מייצרת נעלי סקוני במבצע עם אלוף המרתון של ניו יורק, רוד דיקסון. וזאת בכדי ליצור את ה-DXN, דגם בעל ביצועים גבוהים המבוסס על הג'אז. אך מציע גפה רשת קלה יותר וריפוד רב יותר.

מאוחר יותר באותו עשור, החברה הוציאה את ה-Shadow, שהכניסה קצף EVA לסוליה ולכוס העקב TPU – טכנולוגיה שלא תפסה את הקטגוריה במשך שנים.

החברה המשיכה לחדש בשנות ה-90. היא השיקה את ה-Grid, סוליית ביניים חדשה המספקת יותר תמיכה וריפוד מדגמים קודמים. אתם עדיין יכול לקנות גרסאות מודרניות של הנעליים הקלאסיות הללו דרך קולקציית Originals של המותג במהלך קניית נעליים באינטרנט.

בסתיו 2019, החברה הציגה לראשונה את מאגר Pwrrun+ ב-Triumph 17. קצף חרוזים זה על בסיס TPU (ל-Adidas Boost יש כימיה דומה) קל ב-28 אחוז מהקצף הקודם של המותג Everun מבוסס EVA.

ישנם דגמים רבים שמתאימים לריצה, הליכה ועוד. רצוי להשתמש בבושם איכותי כמו ממו פריז – MEMO PARIS לשמור על ריח טוב לאחר שהגוף מנדף זיעה במהלך האימון.